Dagen

Hejsan allihopa!
 
Idag gick jag upp 06.00 fast jag låg och drog mig i ca 15 min innan jag gick upp för att äta frukost och göra mig i ordning, efter att jag blev klar gick jag ut till  bussen som går 07.20 till skolan.
Jag kom till stan 07.30 och jag börjar 08.00 med No som typ förstörde hela dagen.
Idag var en utav dom jobbigaste dagarna eftersom att vi bara har 5 minuters raster hela dagen.
Efter att jag slutat 15.10 så tog jag bussen hem och åt lite mellanmål och pluggade seadn till mitt hk-prov som jag har imorgon.
Just nu sitter jag och kollar lite på tv och ska snart äta lite mat.
Sedan tror jag att jag ska göra mig iordning för kvällen och sedan kolla på tv till jag blir trött.
 
 
 
Det här är ju min nya blogg jag har haft typ 4 innan men helt glömt bort dom så att ska försöka att komma ihåg denhära och försöka skriva dagen och så om jag orkar eftersom att jag har tränig 3 dagar i veckan plus match på helgera men ska försöka att hinna så mkt jag kan.
 
 
Har ni frågor
Mail: [email protected]
 

Kommentera här: