Dagen

Ja då ligger man här i sägen igen och kollar på tv efter en hel dag med aktiviteter.
Gick upp klockan 6.45 fick lite sovmorgon för att pappa kunna skjutsa mig till skolan.
A men iallafall så gick jag upp då och åkte sedan till skolan 7.40 första lektionen hade vi engelska, vi skulle egentligen haft hörförståelse men våran lärare hade glömt bort det så det var ju bra för vem orkar ha hörförståelse på en fredag..
Hade iallafall tre lektioner idag och efter det en konsert på 45 min som vi fick kolla på och sedan slutade vi.
När jag kom hem åt jag lite sen åkte jag till Emmie.
Efter att vi hade vart hos Emmie i ungefär 40 min åkte vi till stan och shoppade.
Jag köpte tre saker vilka saker jag köpte ser ni i mitt förra inlägg.
Efter att vi hade vart i stan åkte vi hem till Emmie igen och bara va med varandra och gjorde några videofyme videos som var väldigt flummiga...
Så vi la inte upp dom tror jag...
Sedan hämtade min pappa mig och vi åkte och köpte godis på Rätt pris och åkte sedan hem..


Instagram: emelielarsso
Twitter: emelielarsson99
Videfyme: Emelie Larsson

Kommentera här: